neděle 7. prosince 2014

Začínáme!!!

Ahojky,
říkejte mi třeba Yasu, nebo jak chcete. Rozhodla jsem se, že bych tenhle blog chtěla věnovat dětem. Nejdříve jsem si říkala, jestli to není blbost, ale věřte že není. Všichni sdílíme starosti s dětmi, ale ne jen starosti, každý máme slabé chvilky, kdy se usmějeme, a přejeme si aby tenhle okmažik nikdy neskončil. Někdo si možná řekne že jsem na tyhle uváhy moc neskušená matka, mladá. Ale to je osobní věc, nikdo neví kolik mám dětí, kolik mi je, takže to nevadí. A co bychom zde měli probírat? V první řádě "krása", klasika. Něco o vlasech, pleti, líčení a životním stylu. Potom bych se chtěla věnovat "volnému času" což znamená kam s rodinou, atd. Další by byli děti, hlavně pravidla, jak zorganozovat domácnost s dětmi, jak pomoct dětem ve škole. A nakonec bych se taky chtěla věnovat domovu, tedy organizaci místností atd. Moje kamarádka si přes můj účet píše i deník. Nejdřív jsem si říkala že je škoda psát nějaké rady o rodině kdy mi ještě nebylo ani 30, ale myslím že tomu docela rozumím a chtěla bych vám pomoct, byla bych tu na blogu alaspoň rok a jestli by vás nebavil, pak bych klidně skončila. Co mě přivedlo k tomu radit skušeným rodičům? Od malička jsem chtěla pomáhat, radit a organizovat. Nesnášela jsem když někde nebyli pravidla. Když jsme jeli na dovolenou, ze všeho nejdřív jsem se těšila na zabalování věci do mého malého, růžového kufru. Jestli jste dítě, nebo máte deset dětí, prosím podpořte můj blog, chtěla bych tu být alespoň pár měsíců a radit vám jak vychovávat, když to nejde. Pokud by jste chtěli třeba i poradit, tak tedy poradím. Na to bude rubrika poradna. Doufám že se vám tu u mě bude líbit a budete se mnou spokojení, a něco vám snad pomůže.
Vaše Yasu -.-
P.S.: Děťátko v mém věku by se mělo zajímat o trošku něco jiného lae to nevadí...

Žádné komentáře:

Okomentovat